2014. február 7., péntek

#Sorry!

Sziasztok!
Mint ahogy a cím is elárulja nem új fejezettel érkeztem, hanem egy igazán szomorú hírrel. Soha nem szerettem, ha egy blogger ezt csinálta és most Én is ilyen helyzetbe kényszerültem.
Nem érzem azt, hogy nagy vissza jelzése lenne a blognak. Nem érzem azt, hogy ezt a blogot bárki is olvassa azon kívül, hogy feliratkozik. Az embernek mindig jól esik a vissza jelzés legalább egy szóban.
Nem szeretnék hosszan magyarázkodni, meg nem is szeretek, nem szeretnék ki fogásokat sem keresni.
Nagyon sok minden gyűlt össze most a fejem felet, magán életi problémák, amiket nem szeretnék ki fejteni, suli és ihlet hiányban is szenvedek egy kicsit.
Komoly gondolkodásba estem az elmúlt pár napban és arra jutottam, hogy nem törlöm a blogot, mert nem lenne fair veletek szemben, viszont akkor ott van a szünet.
Rá jöttem, hogy nekem muszáj egy kisebb szünet, hogy át tudjak gondolni mindent a blogjaimmal kapcsolatban és a magánéletemet is rendezni tudjam.
Fogalmam sincs, hogy ez meddig is fog tartani, de a Facebook csoportomban mindig adni fogok magamról életjelet.
Remélem megértitek, hogy szükségem van erre és ha vissza jövök még mindig itt lesztek.

Nagyon sajnálom!
Ölel és puszil titeket Amelia S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése